- Dezmembrate
- Știri
- 21 noiembrie 2013
Repararea automobilelor hibride
În zilele noastre, când prețurile la benzină cresc în progresie geometrică, iar problema protejării mediului înconjurător devine tot mai actuală, trecerea la surse alternative de combustibil, căutarea unor noi surse de energie devine o necesitate urgentă. La fel ca și mașinile obișnuite, hibrizii au un motor cu ardere internă, completat de o unitate de putere electrică.
Mașinile hibride sunt mult mai complexe decât colegii lor tradiționali, de aceea au nevoie de reparații calificate, de întreținere tehnică cu utilizarea dispozitivelor de diagnosticare moderne, a echipamentelor auxiliare. Găsirea unei companii care se ocupă de întreținerea modelelor auto hibride este destul de dificilă, de aceea suntem bucuroși să avem ca și clienți pe toți cei interesați de hibrizi.com.ua.
De peste cinci ani, compania noastră se ocupă de diagnosticarea și repararea tuturor tipurilor de mașini hibride Toyota și Lexus.
Linia de mașini hibride americane Toyota include modelele Prius, Camry și Highlander, Lexus RX400h, RX450h, CT200h, LS600h, HS250h, GS450h.
Să analizăm principalele probleme cu mașinile hibride Lexus și Toyota:
Repararea hibridului Lexus rx400h și Toyota Highlander
Cea mai frecventă problemă este supraîncălzirea invertorului Lexus rx400h și Toyota Highlander din anii 2006-2007.
Producătorul a recunoscut greșeala și a rechemat un număr mare de mașini. Cu toate acestea, nu întotdeauna există posibilitatea unei înlocuiri în garanție. Prin urmare, rețeta pentru repararea unității de putere electrică Lexus rx 400h sau Toyota Highlander este înlocuirea invertorului cu unul nou sau second-hand sau înlocuirea ISM (Modul de Putere Inteligent).
Problemele cu invertorul la rx400h și highlander sunt însoțite de apariția erorii P0A78. În acest caz, veți avea nevoie de numerele de piese precum G92A0-48020, G92A0-48030, G92A0-48070, G92A0-48080, dacă vă pregătiți pentru înlocuirea invertorului.
Mai rar, dar nu exclusă la Lexus rx400h, la fel ca și la alte mașini hibride, este problema cu bateria hibridă sau acumulatorul. În acest caz, tensiunea unor elemente dispare și este necesar să le înlocuiți imediat cu unele funcționale.
Repararea hibrizilor Toyota Prius
Toyota Prius este în prezent cea mai revoluționară și populară mașină hibridă. A fost dezvoltată încă din 1997, când, de exemplu, inginerii de la VAZ încercau să îmbunătățească producția Lada 2110 cu motor carburator. Desigur, prima generație Toyota Prius avea anumite puncte slabe.
Punctul slab principal al Toyota Prius de generația 11 este bateria de înaltă tensiune. Elementele acestei baterii se defectează după aproximativ 200.000 de kilometri parcurși, dar se poate întâmpla și mai devreme.
De multe ori, proprietarii de mașini înlocuiesc unul sau două elemente defecte cu elemente din generații mai recente, dar în curând se "strică" și celelalte elemente. Astfel, soluția pentru problemele cu generația 11 a Toyota Prius este reîmpachetarea VVB cu elemente din bateriile Prius de generațiile 20 și 30.
Sunt enumerate mai sus cele mai frecvente probleme care determină proprietarii de mașini să se preocupe de repararea mașinilor hibride Toyota și Lexus.
Putem efectua reparații pentru toate problemele cu mașinile hibride în orice moment: avem invertori, plăci ISM, elemente VVB și baterii de înaltă tensiune în stoc. Putem vinde, diagnostica, instala și repara orice echipament.
La dezmembrarea noastră auto puteți cumpăra toate piesele online și puteți solicita livrarea în Moldova, Moldova și Transnistria! În câteva zile, piesa necesară va fi livrată în Chisinau, Bălți, Donețk, Dnipropetrovsk, Zaporijje, Lvov, Cahul, Dnipropetrovsk, Ialta, Simferopol, Crimeea, Cernăuți, Vinița, Benderi, Chișinău, Bălți și alte orașe. Reprezentanțele din Tiraspol și Cahul permit organizarea procesului de livrare cât mai rapid și mai convenabil pentru clienți.